maanantai 17. tammikuuta 2022

Pedon merkki

Minulla on täysi oikeus kävellä suojatiellä päin punaisia liikennevaloja aina milloin minua huvittaa tai ajaa pysähtymättä suojatien eteen pysähtyneen auton ohi! Vitut minä välitän vähääkään äidin työntämissä lastenrattaissa suojatietä ylittämässä olevan vauvan hyvinvoinnista! Omaa syytään, jos ei osaa tyhmyyttään väistää yksilön vapauttaan käyttävää kunniallista kansalaista!

Ja minä saan myös ajaa peltilehmälläni ihan mitä nopeutta tahansa ja missä tahansa, jopa kävelykaduilla ja jalkakäytävillä aina kun minulla on tärkeä kiire tai muuten ihan vain huvikseen! Ja wc-paperin on oltava tulevaisuudessakin viti valkoista! Yksilön vapauttani ei saa missään nimessä edes paskantaessa loukata!

Minä vaadin, että saan aina rällätä kapakoissa rajoituksetta, ryypätä muiden piikkiin, stepata pöydillä ja oksentaa vapauttani rajoittavien riekkujien niskaan! Ja kuinka voit edes yrittää kuvitella, että maksaisin veroja tai osallistuisin muiden uusavuttomien kanssa yhteiskunnan yhteisen pahanolon vaalimiseen! Minä en ole typerys, enkä suostu koskaan kantamaan koronarokotteen sisältämää pedon merkkiä!

Köyhät kyykkyyn, jätkä sen kun porskuttaa - foliohattu päässä! Meillä ontotuus! Ja totuus ei pala tulessakaan ja totuus on terävämpi kuin yksikäänmiekka!”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti