tekohymyilevät lierot |
Tai ehkä Marin ja Räikkönen eivät keskustelu lainkaan kotonaan työasioista tai ajankohtaisista tapahtumista ja parisuhde rämpii puhumattomuuden vuoksi
uusavuttomuuden suossa, mikä taas tietää pelkästään hyvää Marin ylistetyille kriisijohtamistaidoille!
Talouselämän mukaan sotku käy ilmi sen haltuunsa saamista
sähköpostiviesteistä, joissa Markkinointiakatemian työntekijä markkinoi
yhtiönsä tarjoamia digitaalisen asiakashankinnan palveluita toiselle
yritykselle. Markkinointiakatemian työntekijä kertoo työsähköpostistaan
lähettämässä viestissään, että yhtiö voi hakea omille asiakkailleen tukirahoja.
Viestissä kerrotaan, että yhtiön tukirahahakemushanketta vetää Markus
Räikkönen. Viestissä korostetaan erikseen Räikkösen olevan pääministerin
puoliso, lehti kertoo. SILLOIN ON TAOTTAVA, KUN RAUTA ON KUUMAA!
Kun Markkinointiakatemian toimitusjohtaja Mikko Pulkkilakertoi Talouselämälle, että ”tässä on kyse yksittäisen ihmisen toiminnasta”, niin hän jätti mainitsematta, että yhtiön sisäinen tiedotuskulttuuri eli tiedottaminen työntekijöille odotettavista tapahtuvista on retuperällä ja hän itse ei kykene johtamaan alaisiaan. Jokainen työntekijä saa huseerata yrityksessä yksin aivan miten haluaa ja kertoa asiakkaille mitä puppua ikinä keksiikään! Talouselämän haastattelema Räikkönen puolestaan sanoo, ettei hänellä tai yrityksellä ole tietoa asiasta - NO EIPÄ TIETENKÄÄN! Eihän lapsenakaan kehdannut naapurien kuullen kertoa äiskälle tai iskälle, että on tainnut tullut vetelät housuun!
Kun Markkinointiakatemian toimitusjohtaja Mikko Pulkkilakertoi Talouselämälle, että ”tässä on kyse yksittäisen ihmisen toiminnasta”, niin hän jätti mainitsematta, että yhtiön sisäinen tiedotuskulttuuri eli tiedottaminen työntekijöille odotettavista tapahtuvista on retuperällä ja hän itse ei kykene johtamaan alaisiaan. Jokainen työntekijä saa huseerata yrityksessä yksin aivan miten haluaa ja kertoa asiakkaille mitä puppua ikinä keksiikään! Talouselämän haastattelema Räikkönen puolestaan sanoo, ettei hänellä tai yrityksellä ole tietoa asiasta - NO EIPÄ TIETENKÄÄN! Eihän lapsenakaan kehdannut naapurien kuullen kertoa äiskälle tai iskälle, että on tainnut tullut vetelät housuun!
EDELLEEN: Yhtä ihmeellinen on Markus-reppanan työpaikka kuin
koko Bussiness Finlandin rahanjako sotku! Kuinka esimerkiksi lohtusuklaan markkinointiin voi saada 100 000 € kehittämisrahaa tai bloggaaja hankkia audio- ja videopalveluiden sekä -tuotteiden kehitystyötä asiantuntijoilta 38 000 €, jos
lohtusuklaan tuotoilla tai muotiblogeilla pitäisi jossain vaiheessa kuolettaa tuotantokustannukset?
Ai niin, rahahan on ilmaista, sillähän nostetaan Suomi suosta, joten yritysten kehittämiskustannuksista ei tarvitse välittää tuon
taivaallista!
Business Finlandin korkealla ammattitaidolla myönnetty kehittämis/koronatuki paljasti suomalaisten
bisnespomojen ja helppoheikkien häikäilemättömän ahneuden - ”Hei, nyt me saadaan ihmisten hädällä ilmaista rahaa!” Ja samalla se toi esille kaikessa alastomuudessaan poliitikkojen ja virkamiesten kyvyttömyyden ymmärtää elämän realiteetteja ja talouselämän todellisuutta - ahneutta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti